Heart Chat Bubble

FRIDAY

Sitter hemma hos mamma, jag ska igentligan va hos pappa men han är sjuk, så jag vill inte bli mer smittad så håller mig undan, men jag ska snart dit ändå! Slutade kl 12.10 idag, men vi stannade och åt, så kom där ifrån runt 12.45. Vi fick päron av mattanten :D Sen har jag bara vart hemma, skulle igentligen spela match idag, men får inte för pappa, eftersom jag har/ är sjuk, men ska dit och kolla i alla fall. kan ju inte dissa dem totalt! hihi.. Men i helgen ska jag typ plugga, jag missade lite när jag var hemma i måndags och tisdags, så känner att jag vill komma ikapp, med bland annat svenskan och matten. Och så ska pappa ha gäster i morgon, så ska hålla mig borta, hehe, det är från hans jobb, så är inget intressant för mig att va hemma. Det är det som kommer hända tror jag. Sen på valborg ska jag och typ 8 andra ¨sova¨ hos Nils. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback